Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Justová, Andrea ; Řezáčová, Markéta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti a loajality členů vybraného fitness klubu ZONE4YOU, s. r. o. Analýza je provedena prostřednictvím dotazníku, který zahrnuje i metriku Net Promoter Score (NPS) jako nástroj dotazování. Výsledkem práce je zjištění reálné spokojenosti a věrnosti členů. Dále pak obsahuje návrhy, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků a ochotě fitness klub doporučovat ostatním.
Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře
Kovář, David
Kovář, D. Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků nejmenované marketingové agentury. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření u významných klientů marketingové agentury. Dotazníkový výzkum měl návratnost přibližně 30 %. Následně je provedena anonymizovaná rešerše péče o zákazníky u třinácti konkurenčních marketingových agentur. Na základě výsledků obou výzkumů vznikají doporučení pro zvýšení kvality péče ve vybrané marketingové agentuře. U doporučení byly vyčísleny náklady pro lepší určení priorit zapracování. Na základě provedených výzkumů vyšlo najevo, že zkoumaná marketingová agentura má až na výjimky spokojené zákazníky a její servis má vysoký standard. Slabé stránky marketingové agentury jsou rychlost, práce se sociálními sítěmi a nevhodný výběr některých předností pro prezentaci k zákazníkům. V porovnání s konkurencí naopak marketingová agentura disponuje výhodou v nabízené komplexnosti služeb a edukací klientů.
Z volnočasové aktivity e-sportem: Postoj hráčů k profesionalizaci CS:GO
Havrland, Ladislav ; Numerato, Dino (vedoucí práce) ; Sedláček, Jakub (oponent)
Tato práce se zaměřuje na profesionalizaci e-sportu, kdy sledujeme přechod hraní videoher na profesionální soutěžní úroveň. Práce je specifikována na prostředí videohry Counter-Strike: Global Offensive který je jednou z nejvýraznějších e-sportových disciplín co se týká počtu hráčů i dobou, kterou je amatérskými i profesionálními hráči hrána. V této práci je e-sport uchopen z hlediska profesionalizace volnočasového hraní videoher, kdy profesionalizace znamená nárůst počtu aktérů a jejich vzájemný vliv tvořící společenskou síť. Předmětem výzkumu je postoj hráčů k transformaci Counter-Strike Global Offensive, kdy možnosti, které možnosti reakcí, které hráči na tuto transformaci zvolí jsou ukotveny v teorii A. Hirschmana Exit, Voice and Loyalty, která je aplikována na profesionální prostředí Counter-Strike Global Offensive. Výzkumná data pro tuto práci tvoří analýza polostrukturovaných rozhovorů s profesionálními hráči CS:GO. Východiska práce jsou širší kontext postojů profesionálníhc hráčů a zvolení jejich strategie v reakci na profesionalizaci CS:GO.
Ženské postavy v poezii Viktora Dyka
Frühaufová, Klára ; Merhaut, Luboš (vedoucí práce) ; Vojtěch, Daniel (oponent)
Tato práce se zaměřuje na ženské postavy v poezii českého básníka Viktora Dyka, zkoumá jejich základní rysy a symboliku a podává základní shrnutí jejich výskytu a významu v rámci autorovy poezie a v kontextu české poezie přelomu devatenáctého a dvacátého století. Vychází z výběru dobového kritického ohlasu Dykovy poezie a z konkrétních příkladů z autorovy tvorby. Poskytuje základní materiální východisko pro další zkoumání autorovy poezie a postav. Klíčová slova ženské postavy, Viktor Dyk, poezie, dekadence, smíření, věrnost, Milá sedmi loupežníků
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Justová, Andrea ; Řezáčová, Markéta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti a loajality členů vybraného fitness klubu ZONE4YOU, s. r. o. Analýza je provedena prostřednictvím dotazníku, který zahrnuje i metriku Net Promoter Score (NPS) jako nástroj dotazování. Výsledkem práce je zjištění reálné spokojenosti a věrnosti členů. Dále pak obsahuje návrhy, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků a ochotě fitness klub doporučovat ostatním.
Vliv zákaznické spokojenosti a dalších ukazatelů na tržní podíl společnosti
Dvořáková, Monika ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Skala, David (oponent)
Na trzí??ch z?ápadní?? Evropy dnes vl?ádne siln?ě konkuren?ční prost?ředí?? t?ém?ěř ve v?šech průmyslových odv?ětví??ch. S konkurencí?? se musí?? pot?ýkat tak?é tradi?ční?? evrop?ští?? v?ýrobci automobilů, kte?ří?? musí?? ?čelit ?často levn?ěj?ší??m import?ům z Asie. Pro v?ýrobce automobil?ů je nutn?é zvy?šovat loajalitu z?ákazn??íků a zajistit si tak stabilní nebo rostouc??í tr?žní?? podíl?? v budoucnu. Jednou z mo?žností?? budov?ání?? loajality z?ákazní??k?ů je vysoká? kvalita prod?ávan?ých v?ýrobk?ů a poskytovan?ých slu?žeb. Jako indik?átory spokojenosti z?ákazn??ík?ů jsou vyu?ží??v?ány ukazatele v?šeobecn?é z?ákaznick?é spokojenosti, vypočítané z v?ýsledk?ů dotazní??kov?ého ?šet?ření?? (Customer satisfaction survey). Se znalostmi vnitřních procesů automobilky a dostatkem měřených indikátorů lze konstruovat matematický model simulující vývoj tržního podílu značky na daném trhu. Pomocí tohoto modelu a jeho analýzy lze ur?čit ukazatele maj??ící?? nejsilnější?? vliv na tvorbu tr?žní??ho podí??lu automobilky. Jako vstupní?? veli?činy modelu jsou pou?žity sledovan?é indik?átory z?ákaznick?é spokojenosti, klí???čov?é ukazatele z oblasti prodeje nov?ých voz?ů i slu?žeb servisu a tak?é z?ákladní?? makroekonomick?é veli?činy z dan?ého trhu. C??ílov?ým trhem, pro kter?ý jsou modely tvo?řeny, bylo zvoleno N?ěmecko. V?ýstupem pr?áce je soubor doporu?čení??, jejichž implementace by m?ěla zajistit zlep?šení?? konkr?étní??ch m?ěřen?ých ukazatel?ů a tak?é zv?ýšení?? tr?žního?? podí??lu zna?čky na n?ěmeck?ém trhu. Krom?ě doporučení pro zlep?šení?? sledovan?ých ukazatel?ů je v práci nastíněn tak?é zp?ůsob zv?ý?šení?? ?účinnosti marketingov?ých strategií?? za pou?žití?? ?ří??zení?? vztahu se z?ákazní??ky (Customer relationship management).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.